Tuesday, June 27, 2006

GÜVERCİN DEN ALINTILAR

"Jonathan Noel bütün bu olup bitenlerden, insanlara güvenilmeyeceği, huzur içinde yaşayabilmenin ancak onları kendinden uzak tutmakla olabileceği sonucunu çıkardı."


"yiyecekleri artık torba içinde pencereden sarkıtmıyor, lavabonun altındaki minicik buzdolabına koyuyordu, böylece artık en sıcak yazlarda bile ne tereyağı eriyor, ne jambonu kuruyordu."


" oda, jonathan ın güvenli adasıydı bu güvensiz dünyada ve öylece kalmıştı, sıkı sıkı sarılabileceği tutamağı, sığınacağı köşe, sevgilisi olarak kalmıştı, evet sevgilisi.çünkü akşamları döndüğünde onu sevecenlikle sarmalıyordu bu sevgili, küçük odacığı ısıtıp koruyor, bedenini de ruhunu da besliyordu, ihtiyaç duyduğunda hep oracıktaydı,bırakıp gitmiyordu."


GÜVERCİN-PATRİCK SUSKIND

1 comment:

Anonymous said...

valla yaz modu kimseye yaramamış ha, yazdayız, özgürüz, mutluyuz ama hala kuşlar gibi uçup kaçma derdindeyiz, sebep?

ben izmir dışındayım biliyorsun, ilk defa bi internet cafe de özlediğim(!) yazılarını okuyayım dedim ama sen bay demişsin bile:)

nese sen bay diyene kadar ben yine okuyacak bol şey buldum işte yorumlar, ehem:

eski dostlarla buluşmak kadar güzel bişi olamaz bence, fotoğrafları görünce bende eski dostlarımı özledim böhüü..

şu isim vermeden hayıfladıın kişi hakkında, ya ne biliim, tatil demek bunlardan da uzaklaşmaya çalışmak demektir ben hala beceremesem de... bırak dağınık kalsın:)

ben gideli gene besenler vs. buluşmaya devam ha:) özledim laan bende istiyom, nese bu hafta dönüyom... bu arada stajım hala muallakta:(

son olarak, annem tansaşta beni bekliyor kaçmam lazım, kendini kötü hissettiğinde kendine şunu söyle:
"it can't rain all the time"...:)
annadın sen annadın

saygılar canım