Sunday, November 12, 2006

STATÜLER!!!

hayatım boyunca takılmışımdır bu statü olayına.etiketler diyelim kısacası.en yakın arkadaş etiketi, dost etiketi,en yakın erkek arkadaş etiketi,sevgili etiketi, iyigün dostu etiketi, kötü gün dostu etiketi, bok püsür…insanlara statü belirlemek, onları etiketlemek benim işim değil.yapmam, sevmem.hatta hoşuma gider-di- bu özelliğim.ama hayatımın öyle bir noktasına geliyorum ki, o etiketlerden birine ihtiyaç duymaya başlıyorum. Yine bir yanlışımı yakalıyorum hayata bakışımda.aslında tek bir yanlışımın alt başlıklarından biri bu da. Evet, etiketlere ihtiyaç duymayan benim, diğerleri değil.barkodum olmadan da anlayabiliyorum deterjan mıyım yoksa orkid mi…ama insanlar etiketleriyle var oluyorlar resmen. Yani sen onlara sen benim şuyumsun demezsen, orkid taklidi yapan deterjanlar oluveriyorlar birden kendilerince.öyle ki, sen sormaya utanıyorsun “sen benim neyimsin?”diye. orkidim mi yoksa deterjanım mı?????

3 comments:

Özgür Ulutaş said...

neden deterjan ve orkid. Nedeni hakkında düşüncelerim var ama bende kalsın şeklindeyim çünkü emin olamadım ve senin ne düşünüp yazdığın önemli daha çok...

Sınıflandırmaya veya etiketlere karşı değilim, ben genelde yapmam ama ara sıra yapmak hoşuma gidiyor...

Anonymous said...

deterjan temizler,orkid kirlenmeyi önler. orkid hayatidir,ama deterjan değil=))

mjqueen said...

ahahaha statü gb ciddi bi noktadan buraya gelmenize bayıldım hehehehe!!!daaa da konuşmam kapatın gamerayı!