Friday, June 23, 2006

MUTTEŞEM DÖRTLÜ

4 koca aydan sonra yine 4 kafadar bir araya geldik.bütün herşeyi unuttuk ve herşeyin bokunu çıkarana kadar muhabbet ettik salak salak şarkılar söyledik, kocaman kahkahalar attık...o kadar güzeldi ve o kadar iyi geldi ki, hiçbir şey bu kadar iyi gelemezdi.herkes birşeyler anlattı kendince.betül eskişehiri anlattı, oradaki hayatını, arkadaşlarını, eskişehire gitmiş kadar olduk=) biz buraları anlattık,neler oldu 4 ayda kısa bi özet geçtik.konuşacak konu o kadar çoktu ki herşey yarım kaldı.ama yine mutluyduk.ve hepimiz biliyoruz ki 4 saat susmakla da geçse beraberken yine o huzur bizmle olacak ve kimse bunu bozamayacak bizden başka...ece ayvalığa gideceği için erken kalkması gerekiyordu. resmen ayakları geri geri gidiyordu. sorumluluklarımız olmasa, bizi orada öylece bıraksalar eminim ki bir 12 saat daha falan kalkmazdık oturduğumuz yerden. 12 saat sonunda da off benim kıçım ağrıdı oturmaktan diye kalkardık herhalde hehehehhe!!!ece gittikten 1 saat sonra da biz kalktık.bornova'da salak salak oradan oraya dolaştık serseri mayın gibi.mağazalara girdik çıktık.yolda bum kah kah kah kah söyledik...kısacası çok mutlu ama kısa bir gündü.ama biliyorum ki hayatım boyunca olacak bu günler.seyrek de olsa olacak ve ben herşeyi unutup yine mutlu, huzurlu olacağım hep kafa kafaya verdiğimizde.mesela bugün ilk eceyle ben bahanedeydik.başladık muhabbete sonra 1 saat geçti baktık bizim siparişleri almamışlar daha. orda kirli abimiz var mehmet abi bahanede çalışıyo.abi bize bişi vermicen mi dedik. o da güldü öyle daldınız ki muhabbete bölmek istemedim dedi=))sonra çidoyla betül geç kaldı.çido geldi ilk, kaza yapmışlar!!! ama yine de gelmiş elleri titriyodu. onu da geyiğe vurduk geçti siniri.sonunda da betül geldi nihayet!!onlar da ev taşıyomuş ama bırakıp gelmiş canım benim.o da yorgundu kesin ama hiç belli etmedi.ece de evden kavga edip çıkmış.ama herşeyi arkada bıraktık ve günümüzü güzelleştirdik yine.bahanede sanki sırf biz vardık, başka kimseyi görmedi gözümüz.hatta bi ara oof diye durduk gülmekten yorulup, yan masadaki 2 kız kafalarını masaya koymuş bizi izliyordu=)))ona da koptuk güldük 2 saat...ben bööyle yazmaya devam ederim bana kalsa. ama farkediyorum ki uzattıkça yazı sıkıcılaşmaya başlıyor.keseyim en iyisi toplayıp.kısacası ben dünyanın en kafa, en muhteşem 3 kız dostuna sahibim ve onların hep yanımda olacak olmalarını bilmek ne kadar sıkıntılı olsam da içimi rahatlatıyor. bundan çok mutluyum ve onlara buradan çok teşekkür ediyorum.İYKİ VARSINIZ, SAĞOLUN.HAYATIMI GÜZELLEŞTİRİYORSUNUZ KALTAKLAR!!!!!

No comments: